Summa sidvisningar

onsdag 9 november 2011

Fullt ös.

Har det varit i dag =)
Först jobb,gick brevid på mitt nya jobb först 8-13.
efter det ner till nya gc o hämta schema o anställningsbevis.
Tillbaka till mitt nya jobb på Apt möte,men ärligt kändes det inte som jag behövde va med ,eftersom jag slutar på söndag morgon,där i mot fick jag väll ännu mer känslan att jag gör rätt ;-)

Hem o slängde in en Lasangenett i ugnen,medans den blev klar ,fixa jag tvätten o disken.

Fick andas en stund innan karin kom o hämta mej o Hugo ,Ut till stallet,ja Hugo hälsa på Mormor o Morfar,Och invänta maria modig en equiteraput (nått sånt heter det).
Så nu har Pine fått Akupunktur,laserbehandling,och ryck i ben så små låsningar släppte,så nu är han som ny ;-)
Fast jag är ju så sjåpig jämt så Karin fick hålla min häst mesta tiden så jag inte skulle smitta av min nervositet ;-)
Tack Karin





Den här behandlingen runt revbenen var väll det enda han vissa riktigt missnöje i ;-)
Nu tänker jag inte göra nått mera i dag,intar söffa

1 kommentar:

  1. Lilla tönt Pine såg ju cool ut med lite "piercing" ;-D

    SvaraRadera