Summa sidvisningar

torsdag 10 november 2011

ännu en fullspäckad dag!!

Ja dagen börja ju som vanligt med stallet.
Fixa o dona lite.
Var Till Nore o hämta halmpellets,får vi se om det är så bra som alla säger ;-)
Sen fick det bli en promenad med hästen,tog bara träns o longerlina,han ska bara skrittas i 4 dagar nu efter gårdagens behandling.
Och hej o hå va vi gick,var mycke otäckt i dag brobyrundan,lastbilar,grävmaskiner,konstiga dikes kanter o farliga saker uppställda här o där =)
Men gick rätt ok ändå när han hade mej på backen som gick före,och longerlinan gjorde ju att han kunde hoppa o studsa lite utan att det gjorde nått =)
Ni får säga va ni vill,men snygg är han min Prins <3

Sen var det hem o fixa lite,hämta Hugo på skolan mm
Gjorde sen ett extra pass i kväll hos mitt nya jobb,gick brevid.
Och i dag fick jag äntligen känslan att,jo det blir bra det här =)
Så nu hoppas jag den magkänslan stämmer.

Men nu har jag tagit reda på tvätten så nu är det dax för kvällen så jag orkar upp igen i morgon o väcka Hugo =) Natti

2 kommentarer: