Summa sidvisningar

fredag 4 november 2011

Mycke häst blir det.

ja idag blev det mycke häst igen =)
Dagen börja med Min lilla häst.
Karin o jag tog en härlig ridtur i dag,islandshäst rundan med en avstickare genom skogen.
Allt gick bra,förutom att Pine fick lite spunk när det kom tre travhästar o gick förbi oss,som jag tror han tyckte vi skulle hänga på =),men han lugna sej efter en stund.
När jag kom gjorde jag lite alahelgonafint i min rabatt,la lite granris runt ljungen.

Det blir mitt sätt o tänka på dom som inte är med oss här nere på jorden längre.

Laga lite mat åt mej o Hugo.
Sen gick jag faktiskt o la mej på söffa en timme med två treo i kroppen.
har haft en ont i kroppen dag o en djävulsk huvudvärk.
Kände mej som en ny människa när jag vakna till liv igen.

svida om till ridkläder igen o begav mej till crk för ett trimmdressyr pass på LadyJump och Annlouise Dixner som instruktör,hon är kanon =)
Vi öva galoppen,skänkelvikningar,mm ett kanon pass i nästan bara sittande trav,så i morgon lär jag ha ont i kroppen igen =)




Nu har jag bäddat ner mej på söffa med ostbågar o cola och inväntar mina hockey grabbar.
I helgen blir det bara hockey med sonen.
Och så har jag ner räkning,börjar jobba som personlig assistans 14/11,så nu hoppas vi det blir bra =)



syns lite dåligt men denna stora fågel var o hälsa på här på sandfallet i dag =)

2 kommentarer:

  1. Men Gudars så trevligt med lite jobbyte! See you=)) / syster Inger

    SvaraRadera