Summa sidvisningar

torsdag 3 november 2011

Härlig Dag!!

Ja en härlig dag har det varit i dag.
Först var jag i stallet som vanligt.
Tog en ridtur i skogen med pine och i dag våga vi trava på min trav sträcka,fast Hindret är avsågat nu så fick bli utan hopp,annars bruka jag o zelma trava denna srecka o hoppa över ett nerblåst träd =)
Är så där barnsligt glad att vi kommer ut i skogen själva,är riktigt balsam för min själ.
Så härligt o bara gå runt där i skogen.
Hem till Hugo,stekte pannkakor till lunch,och sen stoppa jag han i badet,han glömmer bort o duscha nu när det inte varit någon träning på hela veckan;-)

Sen har vi inte gjort så mycke,Hugo åkte till en kompis och då passa jag på o åka o handla.
På hemvägen åkte jag förbi dennis nya bo,men där satt så mycke folk o trängdes så jag åker tillbaka en annan dag i stället =)

Laga mat,gjorde om kyckling i ugn till kött i ugn och det blev lika gott =)

Sen vela jag o syster om vi skulle gå på syster bettans steppass,men bestämde oss att vi nog inte orka.
Men sen kom jag på att det var Afrikansk dans i ölme,så jag svida om o åkte på det.
Och gäsingen va kul det var o jobbigt
30 min dans och sen styrka o stretch i 30 min.
Det ska jag gå på fler gånger,
Tyvärr jobbar jag kvällen på torsdag.
men kommer väll fler torsdagar som jag är ledig em.
Men nu gör jag inget mer i dag utom o bäddar ner mej på söffa o tittar på sista minuterna i hockey matchen Aik-Färjestad,tyvärr ligger Färjestad under med 1-3 =(
God natt.

2 kommentarer:

  1. Göttans att du/ni kommit över eran promenera själva i skogen spärr! Fortsätt så, så kanske man får valborgsbesök i trädgården. :-)

    SvaraRadera
  2. Ja man vet aldrig AK,hux flux står vi i din trädgård =)

    SvaraRadera