Summa sidvisningar

torsdag 17 november 2011

God kväll

Ja jag fortsätter med mitt bloggande,ser ju att några är inne o läser i alla fall=)
Ja i dag har jag gjort mitt första dagpass på nya jobbet,och det gick oxå bra o var roligt.
Jobba 8-16,bara att jag börjar 1 timme senare är ju helt underbart,hinner dricka kaffe o äta frukost i lugn o ro här hemma utan o behöva gå upp i ottan =)

Efter jobbet var vi o handla lite till kvälls mat,pommes o grillad korv blev det i dag.
Har även börjat plockat undan lite för nu är det dax för förberedelser inför Hugos kalas på lördag,men nej bakar gör jag inte det får maxi o vetekransen göra,kanske slår till på o gör mocka rutor i morgon,får se =)

Men nu ska jag försöka o kidnappa tvn o sätta på Irene Huss nr 10 innan klockan blir förmycke o jag svimmar av på soffa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar