Summa sidvisningar

fredag 11 november 2011

Jobb helg.

Idag har det varit en riktigt råkall dag.
Karin o jag var ute på fm o red en tur,och jag frös tom om fötterna.
I dag red vi en ny gammal tur.Fageråsen/tolstorp o igenom skogen,riktigt mysigt.
Vi mötte på en dam mitt i skogen med en grandanios(jaja nått sånt heter rasen )
Hästarna var nog inte riktigt säkra på var det va först,stod o studera länge,ända tills han skällde till,då var det ungefär som dom tänkte,jasså det var en hund o sen gick dom =)
men som sagt en riktigt mysig tur hade vi.
När jag kom hem blev det o ta en värmande kopp kaffe medans jag fyllde badkaret ,sen fick det bli ett varmt bad som upptining.
Hämtade hem Hugo o köpte med lite fika hem.
Sen var det dax o köra Hugo på Hockeyträning.
Jag åkte till Maxi en stund o fixa farsdag present mm.
Petra ringde så hem o tog i mot morotsleveransen=).
alltid lika trevligt o få en pratstund med Petra.
Åkte sen till ishallens kaffeteria o tog en fika o vänta på att Hugo skulle bli klar.
På hemvägen Köpte vi med en pizza o dela på jag o Hugo.
Johan är o dömmer handboll så han får fixa mat själv.

Men det roligaste av allt,fick ett sms av bäste christina som undra om jag ville med till skandinavium 25/2 på Göteborgshorseshow och klart jag vill ,så helgen 24,25,26 Februari tar jag Husmorssemester o drar till hallandslän=) Göteborg blir det bara lördagen,men ska passa på o umgås med tina o se deras nya hem och så klart måste jag åka o hälsa på Zelma ;-)
Men nu är det dax för första natt passet ,sen en natt till och sen På Måndag börjar jag mitt nya jobb,men alla som är ledsna ;-) att jag slutar kan jag säga ,ni blir inte av med mej helt,ska utgå från regnbågen när jag har mina poolturer om jag inte blir bokad =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar