Summa sidvisningar

lördag 5 november 2011

Fullt upp.

Ja,nu har jag haft semester några dagar o ledig helg,och då undrar jag verkligen,hur hinner jag allt när jag jobbar??
Jo förmodligen är jag effektivare när jag har fullt upp =)
För nu har jag bara hunnit med hästen o Hockey men inte fått nått gjort hemma,mer än det vanliga,mat,tvätt,disk ,-)

Men i dag börja vi i alla fall dagen med Hockey i LLA,Hugos lag spela mot färjestad i dag,och dom spela en kanon match,tyvärr räckte det inte riktigt ända fram,förlust med 1-0.


Efter det åkte vi till bergviks köpcentrum,där vi åt mat,Hugo kött bullar o Potatis o jag o gubben åt thaibuffe.Mycke gott
Hoppa in på coop o köpte mej ett par ridvantar o ett dressyrspö ;-)


Så nu är jag redo för morgondagens träning pass med Pine,ska öva på det vi gjorde med dixner i går =)

När jag kom hem svida jag om till stallkläder o åkte ut o natta hästarna.
pine fick ben o hovavtvättning + en rejäl avborstning.


Var tvungen o testa min nya mobil kamera,går ju vända o ta på sej själv,tyvärr funka inte zoomen åt det hållet,o inte går det o rotera bilden heller !

Nu väntar jag på att så Mycke bättre ska börja,är ju Eva Dahlgrens kväll i kväll,hon är ju så bra.
Ha en fortsatt bra Lördag kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar