Summa sidvisningar

fredag 18 november 2011

Ja säger då det

att jag aldrig lär mej,
skulle ställa om min iphone till orginal inställningar för att den krångla hela tiden,ja och nu funkar den inte alls!!Grrrrr
Är det nått som gör mej fruktansvärt grinig,så är det när saker inte bara funkar !!

Ja så här ser skärmen ut,och sen blir det inget mer,och datorn hittar inte telefonen heller!!

Men annars har det varit en bra dag ;-)
Börja dagen med hästen så klart,blev en ridtur i hop med Karin,skogen o lillrundan =)
Men i dag var det riktigt gråkallt o mörkt.

När jag kom hem börja resten av familjen vakna till,och det var dags för lunch.
Mannen bjöd oss på mastis,kycklin o potatisgratäng ,mums.

Hem o dola lite innan vi åkte o handla (Gubben var ju tvungen hem o vila middag först)
 sen hem o baka,jag som inte skulle baka nått.
Men nu har jag i alla fall gjort Bullar o en mockakaka =)


Hugo är på Bio med stora syster och Hasse,TinTin fick det bli.
Han fick det i födelsedagspresent av dom=)
Johan tittar På Hockey
Och ja jag fick igång iphonen nu när jag satt här med både dator o telefon o bloggar o trycker på telefon samtidigt =)
Det var det för i dag

1 kommentar: