Summa sidvisningar

lördag 17 mars 2012

Bättre o bättre dag för dag ;-)

Ja det går det,både med Förkylningen o Hästarna ;-)

I dag blev det lite sovmorgon.
Vid 10 åkte jag till stallet.
sms terra Julia hur hon gjort när hon skulle rida båda,eftersom Matador vill va inne när Pine är borta och Pine vill va ute när matador är borta ;-)

Men tog alltså in matador först o klädde han för ridtur.
Blev skogen i dag med,så härligt o luffsa runt där o rensa tankarna,våga oss på en liten trav bland stock o sten oxå.
Han skötte sej utmärkt trots blåsväder.
Se så ståtlig jag är <3

Sen fick han gå in i boxen och Jag hämta in Pine.
Pine fick sej ett longerpass på banan i skritt o trav.
Och det var bra ,han är lite mer orolig i blåsvädret så han for i väg ibland och det går ju bra när han är i Lina =)
Han skötte sej bra oxå =)

Ser Lagomt glad ut <3

Nu ska jag hänga lite tvätt o sen duscha,dax o jobba 16-22.
Och trevligt sällskap har jag av Dennis i helgen när dom andra är borta.
Första matchen blev vinst för Hugos lag.
Dom andra har jag inte fått någon rapport om =)

Ha en forsatt bra dag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar