Summa sidvisningar

torsdag 8 mars 2012

Vinter igen.

Ja i dag kom det lite snö igen till allas stora förtret.
Men det är ju faktiskt så här våren är,som en källa sa,7 snöfall innan våren kommer på riktigt eller nått sånt ;-)

I dag har jag en sjuk Hugo Hemma.
Feber förkyld.
Men han är ju 12 år så får ju inte stanna hemma med han,vilket är lite synd.
Han är inte så kaxig med yrsel o feber =(
Men men,han får väll klara sej i morgon utan mamma=(

Skulle varit med en Kompis i dag till Karlstad för gipsborttagning,men som bra va hade hon en back up som kunde bli med så jag kunde va hemma hos Hugo.
Har matat han med Glass och cola.

Men jag fick lov o åka o mocka medans han låg här o sov ;-)

Så nu har grabbarna renbäddat o fint.
Och Pine hade ätit sop rent ur hö nätet i natt.
Kan någon förklara hur dom gör,för detta är det rätt små hål i ???
Så nu har jag fyllt det tills i natt igen,så nu får han fortsätta med sk sloweating,som tydligen ska vara mer naturligt ätande för hästar och ska tydligen va bra för rastlösa hästar som tex är krubb bitare som lilla Pine är.

Nu ska jag vårda sonen o plocka lite här hemma.
Mer snöskottning blir det väll snart oxå när allt rasat ner från taket.

1 kommentar: