Summa sidvisningar

torsdag 15 mars 2012

Inte många knop i dag.

Känt mej lite risig i dag faktiskt.
förkyld o djävulskt trött.
så tog en sjuksemesterdag.
Men vissa saker måste man ändå.
Hovslagarn kom på fm,så äntligen är pine ordentligt skodd.

blev lite långt i mellan för bakhovarna pga semester o sjukdom på min hovis.
Och fixa stallet så klart.
Men la ner ridningen och åkte hem o bädda ner mej på söffa med Erik kattfan.
ställde alarmet fel så försov mej,skulle hämtat Hugo på skolan =(
Men men han fick en härlig promenad hem ;-)

La mej på söffa igen tills det var dax o köra Hugo på Hockey träning.
Stanna på statoil o köpte mellanmål åt Hugo,grillad i bröd =)
Så lat är jag i dag.

Hem o o bädda ner mej o somna som en stock igen!!
Sen har jag inte rört mej ur fläcken förräns grabbarna kom hem från Hockeyn,och middag hade dom köpt med sej hem.
Och nu tittar dom på Hockey igen.
Jag tog mej ett varmt bad och ligger nu nerbäddad i sängen.

Julia var snäll o red bägge hästarna i dag =)
Inga problem o ha två hästar nu inte,känns bra =)

Men i morgon friskförkarar jag mej igen.
Jag o Katarina ska ut på hästarna och sen ska det packas för Hugo och Johans Hockeyhelg i Borlänge.

Nu slappar jag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar