Summa sidvisningar

onsdag 7 mars 2012

Tidsoptimist som vanligt;-)

Ja det är jag verkligen.

Men min dag började spännande.
Satt på mitt sedvanliga kaffe och satt här i godan ro o svor över internet som inte funka,
Och poff säger det bakom mej och strömmen går i lilla köksdelen.
Kollar bryggarn och det luktar bränt om kontakten.
Bytter propp och den smäller direkt igen,stänger av lampan under diskbänken och byter propp igen,
Och ja då gick det,alltså är det nog lampan det blev nått överslag i ??


Åkte sen till Granngården o köpte torvmix 4 säckar,kan säga att min lilla bil blev full =)
Så mocka ur bägge boxarna mycke nogrant i dag och lät halmpelletsen som bli kvar ligga i botten ,och sen la jag två säckar Torvmix över.
Kan säga att dom fick en mysig bädd Grabbarna

En skön bädd får mina grabbar i natt,om inte Pine föser allt ut i kanterna.
Pine satt jag in det fina Hönätet åt som jag köpte i göteborg,ska va bra för krubbitar hästar o sysselsätta sej med.
Får väl se om han gör en tvärvändning i boxen när han ska gå in i kväll
Nät vet man aldrig dom kanske bits ;-)

Undra va Pine tycker om detta ??;-)
Sen fick Pine komma in o klä sej för en ridtur.
Och ibland blir jag förvånad över mej själv,Börja blåsa rätt mycke och då tar jag med mej hästen på en skogsrunda =)
Jag som helst inte rider i blåsväder och desutom var det längesen Pine o jag var ute själva=)
Men det gick jätte bra.
Han är pigg o rask men helt kontrolerbar.
Fast rundan gick på kort tid i dag =)

Älskar våra skogs rundor <3
Trodde som sagt jag skulle hinna en skogsrunda med mattis oxå,men där sprack tidsplanen,så hoppas på o hinna ut en runda med han i morgon.


Nu ska jag hämta Hugo och laga mat åt han,för hans pappa jobbar och Dom ska till Förjestad i kväll där Hugo spelar Match så behöver ha lite energi innan ,och jag ska iväg o göra ett Kvälls/nattpass.
Så nått Apt möte hanns inte med i dag heller.

2 kommentarer:

  1. Torvströ i ny fina bilen!!!
    Skulle säkert jag också gjort ;)

    SvaraRadera
  2. Precis så skulle gubben säga om han såg detta :)

    SvaraRadera