Summa sidvisningar

fredag 16 mars 2012

Piggare dag i dag =)

Ja det var nog nyttigt o ta denna sovdag i går.
I dag är jag mycke piggare om än lite snuvig.

I morse blev det stallet med min trimmdressyr kamrat Katarina.
Vi fick en mysog luffsa runt tur med hästarna i skogen,och Hästarna visa sina bästa sidor =)
Så det får vi göra fler gånger tycker jag =)


När jag kom hem blev det lunch med sambon på thaien.Mycke gott.
Särskilt som jag inte åt någon riktig mat i går ;-)


Hem o packa i hop åt Hugo,för i dag drog sambon och sonen till Borlänge på Hockeycup.
Kommer hem på söndag.
själv ska jag jobba 16-22 lördag och söndag.

Men har trevligt sällskap av stora sonen ,så nu blir det hemma gjord pizza och efter det soffhäng med film o chips.
ska se puss in boots .
Sämre kväll kan man ha.
Fridens på er alla.

1 kommentar: