Summa sidvisningar

tisdag 6 mars 2012

Uppdatering 2 =)

Varit i Ölme o stallet.
Inger o jag tog en fika med mamma o Pappa och planera 80 års kalas.
Mamma sa att min kära underbara tvilling,som är så duktig på o baka hade sagt att hon skulle hälsa alla hennes systrar att dom bakar en varsin Tårta!!
Men det sa jag bestämt att nej det gör jag inte,för jag kan inte baka tårtor och då gör jag det inte heller !!;)
Men Potatis gratänger ska jag tillverka med glädje,och om jag absolut måste ha tårta med mej så får det bli köpe tårta ;-)

Men sen gick jag i alla fall ner o tog in mattis o gjorde i ordning han för en ridtur.
Inger o Fangis var med som moraliskt stöd,fast Matador verka inte direkt bry sej om han hade sällskap eller inte =)
Var nog mest jag som tyckte det var tryggt och framförallt trevligt =)

Han luffsa på så snällt o fint i skogen så länge inte bus fangis hoppa upp på små bergsknallar/stenar,för då tror jag Mattis trodde att han skulle hoppa pån och anfalla,skitskraj blev han.
Tyckte det var märkligt ,så Inger fick sätta upp Fangis igen på en sten och samma reaktion ??

Men en härlig skogsrunda fick vi får göras om i morgon .Fast utan sällskap då förståss.


Inger o Fangis

Sötpropp

Lutande tornet i Pisa ???
Sen fick så klart Pine komma med in o bli ompysslad + att han behövde ha några brodd isatta tills Julia ska rida honom.
Och så titta han ju så på mej och undrade ,men hallå Jag då !!
Kunde jag ju inte motstå <3

So far en underbar dag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar