Summa sidvisningar

onsdag 21 mars 2012

En härlig men ändå en fy dag ;-)

Börja dagen med o åka o bädda åt hästarna.

Åkte tillbaka till stan,för i dag skulle jag på en sk underredsbehandling.
Finns inget värre enligt min utsago.
Ligga där helt utlämnad.
Ucsh o fy =(.
Men det gick i alla fall rätt fort som tur var.

Så ut till stallet igen och tog in hästarna.
Gjorde i ordning Pine för en skogsrunda,det blåste lite,men i skogen var det lugnt.
Han är så pigg o glad min lilla Hest.
Om det Är Julia eller Betforen han blir pigg o glad av är frågan ??=)
Han verkar trivas med livet i alla fall.
Vi trava tom i dag i skogen,örona framåt o full fart =)

Myys.
Matador får sej en sväng med Julia senare i dag =)
Han har jag köpt Lusern till i dag,får se va han tycker om den gröna geggan i kväll när han kommer in ;)


Nu är det dax för ett kvälls/natt pass.
Hugo har studiedag i morgon,så då kan man gå hem efter jobbet o ta det lite lugnt.

2 kommentarer:

  1. Har Matador Lus? Då får du vara glad de inte fann det på dig vid din undersökning ;)

    SvaraRadera
  2. Haha nej , mot hullet:) Tror inte det var lus som var problemet i mitt fall;)

    SvaraRadera