Summa sidvisningar

söndag 18 mars 2012

Sööndag

Ja då var snart denna helgen slut.

Och först av allt vill jag säga stoort Grattis till KHT U14 Lag som varit i Borlänge på cup och dessutom vann cupen !!
Detta var ni verkligen värda =)

I morse åkte jag till stallet.
Men i dag fixa jag bara stallet.
Hästarna fick en ridvilodag från mej i dag.
Men tror Julia skulle rida Pine senare i dag.
Annars klarar han sej oxå med en vilodag =)

Matador fick oxå ett hönät insatt i sin box i dag,fast ett med stoora hål,så han säkert får i sej.
Men känns mer ordning o hygieniskt med hönät.

Och Pine måste jag säga har mer ordning i sin box sen han fick Hönätet.
Han är nog mer sysselsatt med o äta och behöver inte vandra runt =)

När jag kom hem gjorde jag ett miniröj i mitt hem,disk,tvätt,dammsugning,skura toaletterna.

Och nu har dennis o jag fått mat,korvstroganoff o ris.
Blev en matlåda åt gubben oxå,fast med makaroner,får väll se om det duger ;-)

Nu blir det lite slapp tid innan det är dax för ett kvälls pass 16-22.
Fick köpa mej en Bingolott,för det skulle visst spelas i kväll ;-)

1 kommentar:

  1. Jag har faktisk aldrig spelat bingolotto.
    Klart matlådan duger, annars får han skämmas svåger´n min! ;)

    SvaraRadera