Summa sidvisningar

söndag 11 mars 2012

En trevlig Em

Med ett rätt ok väder.
Efter maten åkte jag ut och bädda åt grabbarna igen
Invänta Julia ,sen blev det en skogsrunda med Mattis o Pinnen.
Mycke trevlig tur.
Sen red vi lite på banan.
Julia jobba Mattis så fint så.
Och jag försökte mej på o få Pine o jobba lite oxå.
Tillslut kunde vi trava på volt tom med lite handledning av Julia ;-)
Och en liten öppna tror jag vi lyckas med oxå ;-)
Hur som helst ,Julia kommer nog varava lite med mattis o Pine.
Blir bra,då kan jag rida båda oxå.
Och stoora planer har hon för Pine Hualigen,hur ska jag överleva detta med mina nerver ;-)
Asch då klart det blir bra o går bra oxå.
Julia ser Glad ut i alla fall =)

Han kan denna grabben,och Julia med såklart

Kvällsmat
Nu blir det lite hemma plock innan kvällen,=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar