Summa sidvisningar

torsdag 22 mars 2012

Energilös!!

Ja jag förstår inte det här.
Har tappat all energi!!
Får inget gjort här hemma,mer än det vanliga pysslet med mat ,tvätt o disk.
Skulle ju göra lite vårfint till Påsk!!
Men känner mej bara trött .

Men Jag sköter mina hästar nästan varje dag.
Fast jag är mest på luffsa runt turer och Julia får sköta dom hårda träningspassen;-)
Fast det är nog hästarna glada för,dom får ju vara ute o galopera på vägarna,det vet jag Pine gillar i alla fall =)
Jag är för feg ännu;-)
Och så sköter jag ju stallet.

Sådan  känner jag mej ;-)
Men i dag har jag varit lite effektiv på tvungen basis.
Efter jobbet tog jag 5 min på soffa.
Åkte o fixa stallet och tog en ridtur på matador.
Tog en längre skogsrunda i dag ,med blandat skritt o trav
Vi höll på o stå på huvudet när han snubbla i traven,men vi rede upp det som tur var ;-)

Herr mattis ,myspropp .<3
Julia red Pine sen på em.

Pine i natt pyjamas efter ett svettigt pass med Julia =) Visst blev han söt <3 (bilden snodd av Julia)
Hem o gjorde mat åt mej och Hugo och la mej åter igen på söffa en stund.

Ringde bildemonteringen så var med dom ut till ölme igen så dom fick ta med pappas gamla Jetta o skrota.




Hem o slängde mej i duschen och sen upp till ishallen ,där det var dax för årets föräldra match,mot barnen.

11-12 sluta matchen tillslut efter straffläggning.








Nu har jag grejat med det vanliga,tvätt,mat,disk och sytt i hop en tröja.
Spelar Wf och ska snart ta kvällen.
Jobb i morgon 8-16.




Bara för jag gilla denna bilden <3 (snodd av Johanna )

1 kommentar:

  1. Vi vill så mycket den här årstiden så det kvittar hur effektiva vi är så känns det som vi inte hinner med något.

    SvaraRadera