Summa sidvisningar

onsdag 14 mars 2012

God morgon

En liten uppdatering om gårdagen.
Jobbade 8-16.
Hugos förkylning har hoppat på mej ,inte så illa som han var,än i alla fall.
Men snorigt o lite halsont,och nyser,o rinner o kliar i ögon.

Så i går blev det inget gympa pass för mej.
Ulrika var snäll o tog mitt pass.
Trodde jag skulle spendera kvällen nerbäddad på söffa,men farfar har oxå blivit smittad av Hugo och kunde inte bli med på Hockey matchen till Färjestad,så jag blev med dit istället.

Vi börja med kvällsmat på pizzeria 91.an.
Och det var en spännande match och blev vinst 3-1.
Håll i detta nu FBK!!

Fick ett sms av Julia att jag Pine var en Superstar i dag.
Är nog första gången han kallas det min lilla Ponny.
Och man blir så fjantigt glad o få höra sådant =)
Efter hockeyn blev det hem o bädda ner sej med nässpray o Panodil,så sovit riktigt gott förutom några nysatacker.


I dag börjar jag dagen med samma medicin + kaffe.
För nu blir det stallet .
Petra kommer o ger Mattis masage och sen i em blir det en skrittrunda runt rävsala med hästarna och Julia.
Matador ska ju inte direkt jobba efter behandlingen.
Ha en goer Onsdag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar