Summa sidvisningar

lördag 3 mars 2012

En härlig dag.

I morse skicka jag i väg Gubben o Hugo till Munkfors på Hockey.
Själv gick jag o la mej igen en stund och sov till halv nio =)

Upp o käka frukost o dola lite,dammsugit,disk mm.

Sen Lura jag med mej Sofie till stallet,det var roligt o ha henne med igen,sofie var med på Zelma o Mimmi tiden.

Hon red dock inte ,men körde ett litet Nh pass med Matador medans Jag red Pine.
Dom såg ut o ha en mysig o rolig stund .
Så tror nog hon följer med fler gånger,och lite inspirerad blev jag själv igen o träna lite Nh ,så det får det bli.
Bildbomb kommer nu!!
Lite rengöring

Njuter i solen =)

Vill va nära dej =)

Sofie kör hjärngympa med Mattis

Jag o mina Energi produserare <3

Nu ska jag tvaga mej lite innan det är dags o lösa av syster yster på jobbet efter hennes dygnspass och jag går på mitt.
Ha en fortsatt härlig dag i solen och njuut!!

1 kommentar: