Summa sidvisningar

tisdag 6 mars 2012

En liten uppdatering i mitt spännande liv ;-)

Söndag.
Ja inte kan man klaga på sitt jobb igentligen,ast tråkigt är det ju o jobba helg hur man än vri o vänder.
Men i dag var i alla fall jag o min brukare ute på en stadspromenad i det fina lite kyliga vädret,blev några bilder.
Kristinehamns Kyrka.

Fint område vid stadskyrkan

Fåglarna hade precis blivit utfodrade,o herregud vilket väsen det var på Måsarna!!

Rivningen i gång av gamla Badhuset

Fotänen,inte så snygg tycker jag ;-)

Detta får dom göra nåting åt,Man kan inte heta Ölme diversehandel när det ligger i stan,eller??
Sen när jag slutade kl 16 åkte jag hem,men huset va tomt,kunde ju då åkt o ridit en häst eller 2 men jag la mej på söffa i stället en stund,sen kom jag på att jag skulle koppla i gamla vhsen o titta på tömkörningsfilmen jag lånat av anna karin.
En inspirerande film,så nu är planen att ridandet ska varieras med Nh,tömkörning o Longering.
Har faktiskt beställt longer/körgjord och inspänningstyglar i budgetvarianten.
Och sen är jag sugen o få tag på Pines travtränare o höra om det går o köra Pine överhuvudtaget =)


Måndag;
Har bara varit jobb,mat o Hockey.
Hugo spela match mot Bofors.
Tyvärr en förlust men dom kämpa bra.

Tisdag Morgon.
Nu är det kaffe o väckning av sonen.
Sen ska Inger o jag ta en promenad/ridtur med Fangis och Matador.
Julia kommer o rider Pine i em.
Hoppas han visar sin bästa sida ,,
Fast Nu får jag den där känslan att jag sviker Pine när jag rider Matador o Julia Pine.
Jag o Mina <3
Men jag får helt enkelt lära mej o hantera detta om det ska bli bra ;-)

2 kommentarer:

  1. Du sviker inte Pine, han är fullt nöjd så länge du fortfarandra finns i närheten.

    SvaraRadera
  2. Fler än jag som har kyrkbilder på sin blogg nuförtiden ;)

    SvaraRadera