Summa sidvisningar

söndag 11 mars 2012

Ledig helg.

Fredag:
Ja i dag gick jag av arbetsveckan kl 16.00=)
Åkte hem o svida om till ridkläder,
Äntligen dax för ett trimmdressyrpass igen ,Annlouise på crk.
Var ett tag sen nu,har inte passat med mina arbetstider.

Så blev LadyJump som fick slita med mej i dag igen.
Men va man lägger av sej fort när man inte håller igång detta.
Var lite på ruta ett igen kändes det som ,med mina händer.
Måste få in att man har två händer som ska va på en varsin sida och göra olika jobb ;-)
Och sitsen,ner för faen på rumpan och slappna av!!
Men kul var det som vanligt och slitigt,helt slut efteråt.
Och fin träningsvärk har jag nu ;-)
När jag kom hem blev det tacos Mys.
Hugo får bestämma maten ,han är sjuk o behöver äta ,så får bli det han gillar.


Lördag:
I dag gick jag upp i tid.
Åkte ut o bädda åt mina hästar.
Sen kom Erica och vi tog en ridtur på mattis o Pinnen.
Trevligt o få erica som sällskap,var längesen nu =)
Så i dag blev det islandshäst rundan,kändes som det var längesen jag red den nu.
Så blev även lite trav i dag,börjar ju bli lite mjukt i backen nu.
Vi fick en trevlig tur med två glada o pigga hästar o två pigga o tjattriga ryttare.
Och vädret var helt ok =)
Inte den bästa bilden på Mattis,men erika blev ju stilig =)

4 snyggingar =)
När jag kom hem blev det o laga lunch.
och sen begav jag mej till ishallen för ett cafeteriapass ,14-20.
Men vi var klara till 19.00 ca.
Hade trevligt sällskap av marie och vi slet inte så värst.

Fullt koncentrerad i WF världen
Köpte med mat från charlies och hem o slängde mej i söffa ,Melodifestivalen är ju givet.
Många bra låtar ,men gillar ju Torsten,fast inser ju att det inte är någon man representerar sveirge med,så tycker nog Loreen var en värdig vinnare av detta.
.

Söndag :
Lite lat fm.
Låg o drog mej till 10.
Nu kaffe o data tid.
Laga lite lunch.
Sen vid 15 blir det stallet med Julia.
I dag ska hon prova rida Matador o se om han är bussigare mot henne.
Pine är ju lite vrång i början med nya människor,han måste lita på dom till 100%,annars går han inte så gärna framåt ute på vägarna ;-)

Hihi ,i alla fall på fm;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar