Summa sidvisningar

måndag 12 mars 2012

God kväll=)

Vilken underbar dag det varit i dag,
Och då har jag så klart jobbat 8-16.
Men för o få med lite av det vackra vädret tog jag o min brukare en promenad hem från hans jobb.
Jätte gött var det.

När jag kom hem fick jag för mej o börja med vårstädet.
Putsa fönstret i lilla köksdelen,torka över skåp,städa bakom spisen mm.
Men än är det mycke kvar innan vårstädet är klart.
Men alltid en början ;-)

Blev pytt i panna o ägg till kvällsmat.
Fast meten blev ju i melan städandet.

Men nu tar jag kvällen.
Hästarna får vila från mej tills på Onsdag,men Julia skule rida Pine i morgon.=)

Känns så bra detta,så hoppas hon står ut med oss Länge !!=)


Och så vill jag säga :jag längtar efter min Dennis o Min Ida !!
Konstigt att det ska vara så långt i mellan när vi bor så nära !!

1 kommentar: