Summa sidvisningar

fredag 2 mars 2012

Örebro dag.

I morse åkte vi o hämta casper o pontus,kompisar till Hugo,och styrde bilen mot örebro och Gustavsviksbadet.
Där släppte vi av grabbarna för några timmars bad.

Jag o Johan åkte till pizza Hut o luncha och sen blev det lite mingel i olika affärer.
Fick med mej lite smått o gott hem.
Hårspännen,strumpor,en träningströja,allt på rea ,-)

Hämta grabbarna igen vid tre och sen direkt till mc donalds,dom var skit hungriga ;-)
När jag kom hem vila vi bena lite =)
Johan åkte sen till Hammarö o dömde handboll och jag åkte ut med morötter  till mina Hästar o titta till dom.

men sen bädda jag o Hugo ner oss på soffa,Hugo titta på tv och jag spela lite Wf.

I morgon blir det en tidig morgon.
Hugo har samling i Munkfors kl 9 för Hockey matcher,så dom får åka tidigt.
och jag ska åka till stallet o rida två hästar om ingen vill göra mej sällskap??
Sen blir det dygns jobb igen.

ha en goer helg alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar